Шановні клієнти!
Замовлення приймаються за повною чи частковою (від 10%, але не менше 100грн) передоплатою на рахунок підприємства.
Відправлення здійснюється Новою Поштою протягом 1-3 робочих днів із моменту оплати.
Самовивіз у Києві доступний раз на тиждень (уточнюйте у менеджера). Про подальші зміни в роботі повідомлятимемо на сайті.
Дякуюємо за розуміння і віримо в краще!

Гарантія

На товари в нашому магазині надається гарантія на термін від 2-х тижнів до 60 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні. Претензії по механічних пошкоджень приймаються тільки до отримання товару.

Обмін або повернення товару

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після покупки (якщо товар не підійшов / не сподобався). Це право гарантує «Закон про захист прав споживача».

Будь ласка, переконайтеся що:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • при наявності чека на товар виданий покупцеві разом з товаром.

Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою м.Київ, просп. Московський 11, оф. 202 (з понеділка по п'ятницю, з 10:00 до 18:00).

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Гроші повертаються в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою транспортної компанії. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця (згідно з пунктом 3 статті 702 ЦК України).

Гарантія не надається якщо:

  • є механічні або інші пошкодження;
  • порушені правила використання.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження завдані клієнтом;
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.